AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA A RECEPCIÓ - SANT BOI DE LLOBREGAT

  • Indefinit
  • Temps complet
  • 180 € - 200 €
  • 08830, Sant Boi de Llobregat, Barcelona, Espanya
  • Recepció Seu Sant Boi

La Fundació Germà Tomàs Canet de l'Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu, és una entitat sense afany de lucre que té per missió acompanyar a persones en situació de vulnerabilitat i risc d'exclusió social a través de la gestió de programes i serveis per a la millora de la qualitat de vida i integració social.

Actualment, en cerca d'un/a Auxiliar administratiu-iva per a la recepció de la seu central a Sant Boi de Llobregat amb l'objectiu d'informar, orientar i derivar a les persones externes e internes de la Fundació. Així com donar suport de manera transversal a tots els departaments de la seu.


En dependència de la Responsable de l'Àrea de Persones i Valors, les seves responsabilitats són:

  • Atenció telefònica: atendre, gestionar, filtrar i canalitzar les trucades que rebi la Fundació.
  • Atenció de visites presencials: rebre a la persona, agafar la informació i derivar a la persona corresponent.
  • Gestió de l’agenda de direcció i programació de reunions (presencials i virtuals).
  • Gestió de la reserva de viatges amb l’agéncia: tren i avió
  • Gestió missatgeria: preparar enviaments, revisió d’embalatge i etiquetes i realització de l’enviament.
  • Gestió del correu electrònic de l’organització: rebre, classificar i distribuir a les persones que corresponen.
  • Gestió de la documentació que rebem o enviem d’un organisme públic.
  • Seguiment i enviament de la recepció de requeriments, subvencions, entre d’altres.
  • Suport amb la facturació dels proveïdors i subministraments: rebre i enviar les factures a les persones corresponents.
  • Gestió de compres (material d’oficina i altres).
  • Reserva i preparació de sales.
  • Altres tasques administratives.


La Fundació Germà Tomàs Canet és una organització compromesa amb la igualtat d'oportunitats i la no discriminació per raons de gènere, edat, estat civil, origen ètnic, religió o orientació sexual. La Fundació respecta i desenvolupa un entorn laboral que promou la diversitat i la inclusió de les persones amb discapacitat.


REQUISITS DEL LLOC:

Titulació:

  • CFGM en administració o similar


Experiència:

  • Valorable experiència en recepció i gestió de centraleta
  • Valorable bons coneixements informàtics a nivell usuari (paquet office, correu, etc...)
  • Molt valorable experiència en l'àmbit social. La persona seleccionada tindrà contacte directe amb col·lectius vulnerables. És indispensable tenir sensibilitat pel món social.


Competències:

  • habilitats comunicatives
  • capacitat de resolució d’imprevistos
  • assertivitat i empatia
  • planificació i organització
  • meticulositat i rigorositat
  • discreció i confidencialitat
  • tolerància a la frustració
  • treball en equip


CONDICIONS DEL LLOC:

  • Lloc de treball: Seu Sant Boi de Llobregat
  • Tipus contracte: indefinit
  • Jornada: 38,5h/setmanals
  • Horari: dilluns i dimecres de 8 a 17:15h, dimarts, dijous i divendres de 8 a 15h
  • Rang salarial: de 18.000 a 20.000€/bruts anuals (12 pagues)
  • Incorporació: immediata