AUXILIAR DE MANTENIMENT (SUPLÈNCIA) - MANRESA

• 18.000 € - 20.000 €
  • 08241, Manresa, Barcelona, Espanya
  • 9.0.Llar SJD - Equip atenció directa

La Fundació Germà Tomàs Canet de l'Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu, és una entitat sense afany de lucre que té per missió acompanyar a persones en situació de vulnerabilitat i risc d'exclusió social a través de la gestió de programes i serveis per a la millora de la qualitat de vida i integració social.

Actualment, en recerca d'un/a Auxiliar de Manteniment per a la cobertura d'una baixa mèdica de llarga durada. Aquesta vacant està situada a la seu Llar Sant Joan de Déu a Manresa.

En dependència de la Coordinació de la Llar, les seves responsabilitats són:

• Executar totes les operacions de manteniment preventiu i correctiu de la Llar (àrea d'electricitat, clima, fontaneria, equipament, telecomunicacions, petites obres).
  • Preparar i posar a punt les sales de la Llar (dispositius audiovisuals, instal·lacions d'equips, trasllats de material, muntatge mobles, etc).
  • Portar a terme els protocols definits en matèria de manteniment.
  • Realitzar medicions i controls de consums.
  • Seguiment de la normativa aplicable
  • Contacte amb proveïdors i personal extern
  • Treball en equip amb el responsable de manteniment de la Llar

La Fundació Germà Tomàs Canet és una organització compromesa amb la igualtat d'oportunitats i la no discriminació per raons de gènere, edat, estat civil, origen ètnic, religió o orientació sexual. La Fundació respecta i desenvolupa un entorn laboral que promou la diversitat i la inclusió de les persones amb discapacitat.

REQUISITS DEL LLOC:

Formació:

• electricitat i electrònica
  • instal·lació i manteniment
  • valorable curs de legionel·la

Experiència:

• experiència en instal·lacions de climatització, electricitat, acs, fontaneria, fusteria
  • experiència en el manteniment correctiu i prevenció d'instal·lacions en edificis

Competències:

• analitzar i resoldre problemes
  • iniciativa i autonomia
  • flexibilitat