AUXILIAR DE MESURES DE SUPORT (SUPLÈNCIA) - SEU LLEIDA

• 210 € - 230 €
  • 25001, Lleida, Lleida, Espanya
  • 1.Lleida - Programa mesures de suport

La Fundació Germà Tomàs Canet de l'Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu, és una entitat sense afany de lucre que té per missió acompanyar a persones en situació de vulnerabilitat i risc d'exclusió social a través de la gestió de programes i serveis per a la millora de la qualitat de vida i integració social.

Actualment, està en recerca d'un/a Auxiliar de mesures de suport que vetlli per a la correcta atenció de les persones que precisen de suport per al desenvolupament de la seva capacitat jurídica, relacionant-se de forma directa sobretot amb la persona atesa, però també amb els seus familiars, els equips d’atenció i del seu entorn; sempre d’acord amb els valors i respectant la forma de treballar de l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu.

En dependència de la Coordinació de la seu, les seves responsabilitats són:

Funcions en relació amb la persona atesa

• Fer les visites periòdiques a la persona atesa, tant en situació estable com en cas de crisi.

• Detectar necessitats en tots els àmbits de la seva vida, ja siguin mancances personals com del seu entorn (inventari de roba, supervisió dels habitatges...).

• Fer el seguiment i la detecció, en els casos que sigui necessari, de l’administració correcta de la medicació.

• Donar suport emocional i orientació a la persona atesa per procurar els suports humans, personals, afectius i relacionals que necessita.

• Acompanyar-la als serveis mèdics.

• Acompanyar la persona atesa a les revisions del grau de discapacitat a què s’hagi de sotmetre (revisions de grau als serveis d’equip de valoració i orientació i a l’Institut Català d’Avaluacions Mèdiques, valoració de dependència, etc.).

• Acompanyar-la als tràmits judicials quan sigui necessari.

• Acompanyar-la les activitats de grup programades per l’entitat.

• Acompanyar-la, si escau, a les urgències hospitalàries, valorant la situació i determinant com actuar en horari laboral.

• Trametre les sol·licituds d’ajudes tècniques, recursos materials, proves mèdiques i quirúrgiques que la persona atesa necessiti.

• Tramitar la documentació personal de la persona atesa (DNI, renovacions, targetes de transport, Seguretat Social, targeta sanitària, etc.).

• Comprar objectes per a ús personal, menjar, roba i altres per al suport i l’orientació de la persona atesa.

• Gestionar i justificar les despeses fetes en la seva tasca.

• Registrar les actuacions fetes per a la persona atesa després de cada visita o intervenció.

• Vetllar perquè es respectin els costums relacionals i la diversitat cultural de les persones ateses.

• Si s’escau, fer els trasllats de la persona atesa (canvis de centre, ingrés de residència...) amb el/la referent de mesures de suport.

Funcions en relació amb la família

• Acompanyar la persona a les visites familiars quan sigui necessari.

Funcions en relació amb el/la referent de suport/l’equip/l’entitat

• Informar el/la referent de mesures de suport i el centre on estigui ingressada la persona atesa per millorar l’atenció i transmetre-li la informació mèdica general.

• Coordinar-se periòdicament amb el/la referent de mesures de suport

• Col·laborar per elaborar, actualitzar i fer el seguiment del programa d’atenció individualitzat de la persona atesa valorant-ne les necessitats, les eleccions i preferències.

• Participar en les reunions periòdiques de l’equip i l’entitat.

• Elaborar coordinadament el calendari d’actuacions i visites amb el/la referent de mesures de suport

• Assistir i participar, si escau, en els espais de supervisió.

Funcions en relació amb la comunitat i/o l’entorn

• Promoure la dinamització, la coordinació, el contacte i la gestió dels diversos suports naturals, de l’entorn comunitari i dels serveis especialitzats en els diversos àmbits (salut, serveis socials, etc.).

• Sensibilitzar i informar la comunitat sobre el servei de mesures de suport (funcions i competències).

La Fundació Germà Tomàs Canet és una organització compromesa amb la igualtat d’oportunitats i la no discriminació per raons de gènere, edat, estat civil, origen ètnic, religió o orientació sexual. La Fundació respecta i desenvolupa un entorn laboral que promou la diversitat i la inclusió de les persones amb discapacitat.

REQUERIMENTS DEL LLOC:

• CFGS en Integració social o similar

• Experiència prèvia en l’àmbit de la salut mental

• Empatia i gestió emocional
  • Adaptació als canvis i flexibilitat
  • Creativitat i iniciativa
  • Capacitat de treball en equip i de gestió del temps
  • Capacitat d’observació i d’escolta
  • Saber posar límits
  • Tenir tolerància a la pressió i a la frustració
  • Capacitat de mediació en els conflictes

Altres: