REFERENT DE MESURES DE SUPORT (SUPLÈNCIA) - SEU SANT BOI

• 23.000 € - 25.000 €
  • 08830, Sant Boi de Llobregat, Barcelona, Espanya
  • 1.Sant Boi - Programa mesures de suport

La Fundació Germà Tomàs Canet, de l'Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu, és una entitat sense afany de lucre amb la missió d'acompanyar a persones en situació de vulnerabilitat i risc d'exclusió social a través de la gestió de programes i serveis per a la millora de la qualitat de vida i integració social.

Actualment, en cerca d'un/a Referent de mesures de suport a la seu de Sant Boi, que vetlli per a la correcta atenció de la persona protegida, que promoguin la seva autonomia personal, el seu desenvolupament integral i la recuperació de la seva capacitat i la seva integració, incorporació i participació plena en tots els àmbits de la vida social; sempre d’acord amb els valors i respectant la forma de treballar de l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu.

El motiu de la contractació és la cobertura de baixa mèdica, maternitat i altres permisos de la persona a substituir.

En dependència de la Coordinació de la seu, les seves responsabilitats són:

Funcions en relació amb la persona atesa

• Fer la valoració inicial i continuada de la persona.
  • Fer l’acollida de la persona atesa, informar-la i orientar-la sobre el Servei de mesures de suport.
  • Detectar necessitats personals en tots els àmbits i buscar estratègies i alternatives per mantenir i millorar la qualitat de vida de la persona atesa.
  • Fomentar el vincle entre la persona atesa i l'auxiliar de mesures de suport.
  • Elaborar, actualitzar i fer el seguiment del Pla d’atenció individual, conjuntament amb l’equip interdisciplinari, valorant les necessitats, eleccions i preferències de la persona atesa.
  • Donar suport i acompanyament de la persona atesa en els diferents processos de dol (mort, pèrdua de capacitats, habitatge...).
  • Establir, conjuntament amb l’àrea econòmica, el pressupost econòmic i prioritzar-ne les despeses així com el seguiment i el control.
  • Fer els informes pertinents.
  • Fer les visites periòdiques a la persona atesa.
  • Valorar les autoritzacions per a les diferents activitats que realitzen les persones ateses.
  • Fer els acompanyaments de la persona atesa en aquelles situacions que ho requereixin (activitats, visites mèdiques, canvis de centres...).
  • Fer l’estudi social inicial dels mòduls de les subvencions i facilitar la informació per actualitzar-los.
  • Treballar amb l’objectiu d’establir vincles entre la persona atesa i el/la referent.

Funcions en relació amb la família

• Informar la família sobre les funcions del/la referent i de l’entitat.
  • Valorar les relacions familiars i/o dels/les referents i potenciar les relacions beneficioses.
  • Mantenir reunions periòdiques, si escau, amb aquelles famílies que tenen relació amb la persona atesa.
  • Informar la família o l’entorn més proper, si escau, dels canvis en la situació personal de la persona atesa.

Funcions en relació amb la comunitat i/o l’entorn

• Cercar, coordinar i gestionar els diversos suports de l’entorn comunitari i dels serveis especialitzats en els diversos àmbits (salut, laboral o ocupacional, lleure, serveis socials, serveis externs, habitatge, altres entitats de suport i voluntariat...).
  • Fomentar la integració en la comunitat de la persona atesa.
  • Sensibilitzar i informar la comunitat sobre el servei (funcions, competències).

La Fundació Germà Tomàs Canet és una organització compromesa amb la igualtat d’oportunitats i la no discriminació per raons de gènere, edat, estat civil, origen ètnic, religió o orientació sexual. La Fundació respecta i desenvolupa un entorn laboral que promou la diversitat i la inclusió de les persones amb discapacitat.

REQUERIMENTS DEL LLOC:

• Grau universitari en treball social i/o educació social

• Experiència prèvia en l’àmbit de la salut mental

• Capacitat d’organització, planificació, coordinació
  • Gestió de les crisis i conflictes
  • Iniciativa, flexibilitat, empatia i maduresa emocional
  • Assertivitat, capacitat d’escolta i resolució de conflictes
  • Saber donar resposta immediata en situacions imprevistes
  • Tolerància a la frustració i adaptabilitat als canvis
  • Treball en equip

Altres:

• Imprescindible carnet de conduir tipus B i conduir habitualment