RESPONSABLE EQUIP AUXILIARS D'ATENCIÓ DIRECTA - MANRESA

• 24.500 € - 26.500 €
  • 08241, Manresa, Barcelona, Espanya
  • 9.0.Llar SJD - Equip atenció directa

La Fundació Germà Tomàs Canet, de l'Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu, és una entitat sense afany de lucre que té per missió acompanyar a persones en situació de vulnerabilitat i risc d'exclusió social a través de la gestió de programes i serveis per a la millora de la qualitat de vida i integració social.

Actualment, en cerca d'un/a Responsable per a treballar de manera coordinada amb l'objectiu d'organitzar i gestionar l’equip d'auxiliars d'atenció directa en la dinàmica del dia a dia, mantenint i enfortint, de manera sostenible el treball en equip, així com supervisar la distribució i execució de les tasques assignades a cada persona. El/La responsable, tindrà a càrrec 16 persones.

En dependència de la Coordinació de la Llar, les principals responsabilitats són:

• Coordinar i liderar l’equip d’auxiliars d’atenció directa
  • Assegurar el compliment de torns de feina d’auxiliars i en cas d’absència sobtada, cobrir el servei fins a la resolució de la incidència.
  • Facilitar i garantir el correcte funcionament del centre en relació amb la recepció, acollida, benestar, convivència, normativa i ús d’espais comuns i privats, de les persones beneficiàries dels programes d’acolliment residencial de la Llar Sant Joan de Déu.
  • Donar suport a les tasques de logística i gestió operativa del centre per a procurar l’adequat manteniment dels espais i serveis bàsics (neteja, alimentació, roba, entre d’altres) i coordinar i supervisar els serveis subcontractats amb proveïdors externs. (Control de material i realització de comandes, encàrrecs de menús segons dietes.)
  • Analitzar i resoldre les consultes i incidències del seu equip de treball d’acord amb la normativa interna.
  • Revisar i mantenir al mínim possible la rotació de personal
  • Garantir l’acompliment dels diferents protocols d’atenció a les persones acollides que ha de dur a terme l’equip d’auxiliars d’atenció directa.
  • Coordinar-se amb el/la responsable d'intervenció del programa d'acollida de persones refugiades de la Llar Sant Joan de Déu

La Fundació Germà Tomàs Canet és una organització compromesa amb la igualtat d’oportunitats i la no discriminació per raons de gènere, edat, estat civil, origen ètnic, religió o orientació sexual. La Fundació respecta i desenvolupa un entorn laboral que promou la diversitat i la inclusió de les persones amb discapacitat.

REQUISITS DEL LLOC:

Titulació:

• Formació de grau en l’àmbit social: educació social, treball social, pedagogia, sociologia, psicologia

Experiència:

• experiència de treball directe amb poblacions en situació d'exclusió social.
  • valorable experiència i formació en gestió d’equips
  • valorable experiència en gestió de torns i creació d'horaris

Competències:

• orientació a la persona atesa
  • organització, priorització i capacitat de planificació
  • sensibilitat a la diversitat cultural
  • disciplina, assertivitat
  • col·laboració i treball en equip
  • responsabilitat i puntualitat
  • orientació a resultats
  • transparència
  • compromís institucional
  • comunicació, persuasió, carisma, empatia
  •  “saber estar”

Altres: valorable carnet de conduir tipus B

CONDICIONS DEL LLOC:

• Lloc de treball: Llar Sant Joan de Déu a Manresa
  • Tipus contracte: Indefinit
  • Jornada: 38h/setmanals
  • Horari: horari rotatiu matí i tarda amb flexibilitat horària. Cobertura d'urgències en cas necessàri en tots els torns (matí, tarda i nit).
  • Rang salarial: 24.500€ a 26.500€/bruts anuals (12 pagues)
  • Incorporació: Immediata