TÈCNIC/A CLUB SOCIAL - MANRESA

• 18.000 € - 20.000 €
  • 08240, Manresa, Barcelona, Espanya
  • 3.Mosaic - Programa Inclusió Comunitària

La Fundació Germà Tomàs Canet, entitat social sense afany de lucre que acompanya persones en situació de vulnerabilitat, cerca un/a Tècnic Club Social per a la seu de Mosaic que tingui com a objectiu generar espais de convivència, xarxes de relació, de participació comunitària, de gaudir de l'oci i la cultura i potenciar la solidaritat.

Per aconseguir-ho treballa en dues línies: d'una banda, cerca mantenir l'activitat personal, entesa com la participació en àmbits familiars, comunitaris i socials, així com el desenvolupament de tasques físiques i mentals; i per l'altra, realitza tasques de prevenció de situacions de dependència i d'exclusió social mitjançant projectes d'intervenció social i comunitària, especialment en col·lectius vulnerables.

En dependència del Coordinador de la seu, les seves responsabilitats són les següents:

- Contribuir, amb la resta de membres del PIC, a generar una programació d’activitats atractiva, diversa, orientada al perfil de les persones ateses i que contribueixi als seus del recurs.

- Implementar les activitats corresponents i vetllar pel seu correcte funcionament, proposant canvis i millores que permetin assolir els objectius a les persones que les realitzen.

- Contactar i relacionar-se amb les entitats externes que sigui necessari, en funció de les necessitats del recurs.

- Atendre a les persones i acompanyar-les en els seus processos de recuperació i participació social.

- Coordinar-se amb la resta de membres de l’equip i/o amb els referents corresponents en relació a la situació de les persones ateses quan sigui necessari.

- Contribuir a sensibilitzar i lluitar contra l’estigma en salut mental.

- Vetllar pel bon estat dels espais físics i contribuir al seu bon ús i al manteniment dels equipaments.

- Atenció directe a persones.

- Realitzar els PAI / PT (Plans d’Atenció Individual / Plans de Treball) a les persones ateses de forma consensuada i respectuosa amb la seva manera d’entendre la vida.

- Reportar a coordinació.

- Registre diari de l’activitat.

La Fundació Germà Tomàs Canet és una organització compromesa amb la igualtat d’oportunitats i la no discriminació per raons de gènere, edat, estat civil, origen ètnic, religió o orientació sexual. La Fundació respecta i desenvolupa un entorn laboral que promou la diversitat i la inclusió de les persones amb discapacitat.

REQUISITS DEL LLOC

Titulació:

• Grau en l'àmbit social
  • Es valora formació/coneixement específic de l’àmbit social
  • Es valora formació/coneixement específic sobre salut mental

Experiència:

• Experiència en salut mental i oci
  • Experiència en participació comunitària

Competències:

• Capacitat d’organització i resolució (orientació a resultats)
  • Capacitat empàtica i valor del respecte
  • Col·laboració i treball en equip